اقتصادی

افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو آشنایی بیشتر آحاد جامعه با این صنعت است

استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی  با تاکید بر این نکته که شبکه فروش در صدر اولویت‌های نهادناظر صنعت بیمه قرار دارد،گفت ارتباط فناوران و بیمه گران باید به گونه‌ای تعریف شود که به نمایندگان و ارکان دیگر شبکه فروش، لطمه‌ای وارد نشود.

او با تشریح آخرین دستاورد‌های صنعت بیمه در حوزه‌های فین تک، اینشورتک و دیگر فناوری‌های نوین، خاطرنشان کرد: تسهیل عملیات بیمه گری از مرحله صدور بیمه نامه تا پرداخت خسارت از برنامه‌های راهبردی است که با تکیه بر فناوری و رشد بیمه گران الکترونیکی، امکان پذیر خواهد بود.

استادهاشمی روند حرکت صنعت بیمه در حوزه‌های دیجیتالی را رضایت بخش دانست و از فعالان حوزه‌های بیمه و فناوری خواست تا در دستیابی به افق‌های تعیین شده و نقشه راه دیجیتالی صنعت بیمه کمک کنند.

وی طرح‌های جدید بیمه گری را برای ایجاد فضای همگانی سازی خدمات و محصولات بیمه ای، راهگشا توصیف کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو آشنایی بیشتر آحاد جامعه با مزایا و پوشش‌های متنوع آن است و اقبال جامعه به فضای دیجیتالی، تحقق این امر را میسر خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:  کاهش نسبی دما و بارش‌های سیل آسا مهمان نواحی شمالی کشور

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *