ورزشی

پیروانی: مطمئنم نساجی در لیگ می‌ماند/ آرزوی بازیکنان ماندن در پرسپولیس است

افشین پیروانی  مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی پرسپولیس و نساجی همیشه دیدنی است و فضای هر ۲ تیم قرمز است و لذت می‌برم. نساجی تیم خوبی است و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد و در لیگ بماند که مطمئنم ماندگار خواهد شد و تیم خصوصی و خوبی است و خدا را شکر بردیم.

او درباره خصوصی شدن پرسپولیس گفت: بعد از سالیان سال این اتفاق رخ داد و باشگاه ما به چند بانک سپرده شد که مهم ترینش بانک شهر است که قبل از خصوصی سازی نیز به باشگاه پرسپولیس لطف داشت از مدیرعامل این بانک تشکر می‌کنم، زیرا نگاه ویژه‌ای به تیم پرسپولیس داشت.

مدیر تیم پرسپولیس درباره داوری مسابقه گفت: اگر داوری به نفع ما باشد یا به ضرر مان باشد نمی‌توانیم حرف بزنیم، اما داوری خوب بود و با اینکه ۱۰ نفره شدیم هم شاهد قضاوت خوبی از داور بودیم.

مطلب پیشنهادی:  بارسلونا ۱ - ۰ مایورکا/ ستاره ۱۶ ساله باز هم به داد ژاوی رسید + فیلم

پیروانی درباره  وضعیت قرارداد خودش، بازیکنان و اوسمار گفت: این سوالات مدیریتی است و باید از  درویش بپرسید، اما همه آرزویشان این است که در پرسپولیس حضور داشته باشند و پرسپولیس هواداران زیادی در همه شهر‌ها دارد و آنها از تیم قهرمانی می‌خواهند و باید بازیکنان را حفظ کنیم و بازیکنان جدید و خوب دیگری هم بگیریم. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

او درباره  اینکه بازیکنان با نظر سرمربی قراردادشان تمدید می‌شود یا نه گفت: قطعا با نظر سرمربی است، زیرا باشگاه نمی‌تواند خودش بحث فنی کند.

پیروانی درباره جرایم میلیاردی گفت: ظاهرا دوست دارید من جریمه شوم! نمی‌دانم چرا جرایم مبالغش اینقدر زیاد یک شبه بالا رفته است. شاید باید حرفه ای‌تر عمل شود.

مدیر پرسپولیس درباره سفر به قائمشهر با هواپیما گفت: فوتبال حرفه‌ای ابزار حرفه‌ای می‌خواهد ما ۴۰ دقیقه‌ای به قائمشهر آمدیم و خروجی آن هم برد تیم بود نمی‌گویم با اتوبوس می‌آمدیم نمی‌بردیم، اما فوتبال حرفه‌ای باید ابزار حرفه‌ای داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  داداش زاده: برخی از تیم‌ها با جادوگری نتیجه می‌گیرند/ کمیته اخلاق به فساد و دلالی در فوتبال ورود کند

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *