اجتماعی

کشف بیش از ۳۳۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس فرودگاه شیراز

سردار رضا بنی اسدی‌فر گفت: همکاران بنده در معاونت مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فنی پرونده‌ها، از جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط فردی از استان‌های جنوبی کشور مطلع می‌شوند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های لازم و رصد فنی و پلیسی و اقدام و اشراف اطلاعاتی و تعامل سازنده پلیس فرودگاه شیراز با پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان لرستان، در قالب چند تیم عملیاتی در محور مواصلاتی استان خوزستان به استان لرستان (شهرستان پلدختر) مستقر و با تحت کنترل قرار دادن مسیر‌های ورودی موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و قاچاقچی موصوف با یک دستگاه کشنده تریلر در شهرستان پلدختر متوقف و دستگیر می‌کنند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از دلالت خودرو به یگان با بازرسی تکمیلی و تخصصی، ماموران موفق شدند ۳۳۲ کیلو و ۴۲۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در قسمت کف کشنده تریلر جاسازی شده بود را کشف کنند.

مطلب پیشنهادی:  پایان محدودیت‌ها در معابر منتهی به مصلای تهران

بنابر اعلام سایت پلیس، سردار بنی اسدی‌فر تصریح کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده جهت شناسایی سایر مرتبطان و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان تأکید و خاطر نشان کرد: پلیس فرودگاه و راه آهن کشور آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی در این رابطه هستند و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ اخبار خود را منعکس کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *