سیاسی

دست خونین بایدن و نتانیاهو با هم در جنایات شریک است

عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق با هیچ یک از مقررات بین المللی سازگاری ندارد. هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری در کدام یک از قوانین بین المللی می‌گنجد؟ این مساله و ده‌ها مساله مانند این نظیر تخریب کامل بیمارستان الشفاء و اعدام بیماران با کدام قاعده بین المللی سازگار است؟

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بدون شک با هماهنگی آمریکا این اقدام خونین را انجام داده است و دست خونین بایدن و نتانیاهو با هم در این جنایات شریک است. باید پاسخی دردناک به این رژم سفاک و خونریز داده شود و اجازه داده نشود که این رژیم هر اقدامی را انجام دهد؛ بهترین پاسخ و اقدام برای بازدارندگی مقابله دقیق است که در زمان و مکان خود باید انجام شود. توقع این است که در زمان و مکان مناسب این اتفاق بیفتد.

مطلب پیشنهادی:  پاسخ ایران به صهیونیست‌ها دستاوردی است که در سرنوشت این رژیم تاثیر خواهد داشت

سلیمی خاطر نشان کرد: این اقدامات نشان دهنده این است که این  رژیم مستاصل شده و چون نتوانسته با حماس مقابله کند دست به این رفتار‌های وحشیانه می‌زند تا بتواند روحیه خود را تجدید کند؛ غافل از اینکه این اقدامات نمی‌تواند روحیه ارتش فروپاشیده و رژیم رو به اضمحلال صهیونیستی را ترمیم کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *